Awaria komputera lub całej sieci zawsze wywołuje spory stres – zwłaszcza, jeśli jest to komputer firmowy. Uszkodzenie sprzętu komputerowego oznacza dla Ciebie brak dostępu do dokumentów i maili, obawiasz się wówczas również o utratę danych i opóźnienia w realizacji zleceń, nie możesz nawet wystawiać faktur. W takiej chwili jedynym ratunkiem okazuje się telefon do zaufanego serwisanta, który traktuje naprawę Twojego komputera priorytetowo.
Pogotowie komputerowe Synelkom reaguje błyskawicznie w trudnych sytuacjach. Nasi serwisanci zajmują się również okresowymi przeglądami i czyszczeniem komputerów stacjonarnych, laptopów i notebooków, dzięki czemu zapewniają ich dłuższe użytkowanie.
Dbamy nie tylko o komputery w firmach naszych Klientów, ale także o bezpieczeństwo znajdujących się w nich informacji i materiałów. Dlatego pomagamy w systematycznym archiwizowaniu danych i doradzamy, jak zwiększyć bezpieczeństwo firmowych komputerów poprzez odpowiednią ochronę antywirusową i antyhakerską.
Dla Twojej wygody, oferujemy dwa sposoby rozliczeń za usługi serwisowe:
tryb „pogotowia komputerowego” - w tym przypadku Klient płaci niewielką opłatę za to, że nasi informatycy w każdej chwili są gotowi, aby przyjechać do firmy lub mieszkania i zająć się naprawą, bądź też udzielić porady zdalnie. W razie awarii dokonujemy potrzebnych napraw i naliczamy dodatkową opłatę za tę usługę. Polecamy Ci tę opcję, jeśli potrzebujesz pomocy informatyka sporadycznie.
ryczałt – w tym przypadku Klient płaci stałą miesięczną stawkę za usługi informatyczne. Niezależnie od tego, ile czasu i pracy przeznaczymy w danym miesiącu na naprawy lub konserwację firmowego sprzętu, opłata pozostaje na stałym poziomie. Korzystając z tej opcji zapewniasz sobie stałe koszty obsługi informatycznej dla Twojej firmy.